neljapäev, 22. juuli 2010

Mina ei usalda Ansipit mitte raasugi!

Mina ja ma usun, et ka mitte ükski keskerakondlane ega ka mõne teise erakonna liige ega toetaja peale reformierakondlaste ja mõne IRLika, ei usalda peaminister Ansipit ega tema valitsust. Kusjuures ma pole 100% kindel, et Ansipi partei liikmedki teda usaldavad ehk vaid need, kes tema peaministriks olemisest otsest kasu saavad – raha, positsioone või muid hüvesid, mida ta lähikondlastele heldelt jagavat.

Kes saaks usaldada peaministrit, kelle süül on Eestis 150 000 töötut; tuhanded inimesed on Eestist lahkunud, et mujal eluga toime tulla, sest siin see neil praktiliselt võimatuks tehtud. Kes usaldaks peaministrit, kelle süül on omavalitsused raskemas olukorras kui kunagi varem. Kellele meeldiks peaminister, kelle süül iga viies inimene elab vaesuses ja kelle põhiküsimus on igapäevane toimetulek ja äraelamine. Kes usaldaks peaministrit, kes ei tahagi, et elu Eestis paremaks läheks, sest ta ei võta kuulda ühtegi kriisist väljatoovat ettepanekut ettevõtjatelt, ekspertidelt ega opositsioonilt.

Olen veendunud, et Ansipis pole pettunud üksnes need ca 22 tuhat inimest, kes tema poolt neli aastat tagasi hääle andsid vaid suurem osa Eesti rahvast.


4 kommentaari:

Margus ütles ...

On üks asi, millest pole ma siiani aru saanud ja ehk Priit Toobal on nii lahke ja selgitab seda. Nimelt kuidas saab olla Ansip süüdi maailma majanduskriisis, kõigis maailma riikides on suuremal või vähemal määral tööpuudus. Meil, Eestil on läinud tunduvalt paremini, kui meie naabritel, Lätil ja Leedul. Keskerakond võiks oma raha ja aega suunata hoopis mõjale, kui Ansipi ja valituse kritiseerimisele. Ehk oleks aeg lõpetada see propaganda ja tegeleda asjadega, mis on olulised!?

Muideks, ma ei ole ühegi erakonna ning otseselt ma ei toeta samuti kedagi.

Loodetavasti saan ma oma küsimusele vastuse, kuigi ma kahtlen selles väga sügavalt, sest Keskipoistel on tavaliselt kombeks kriitikat eirata ja ikka oma möla edasi ajada.

Anonüümne ütles ...

Hr. Toobal, lugedes teie kirjutist pean ütlema, et Te olete ülitubli Stalinist! Parandan Edgarist. Selline lausjama noore eesti mehe suust - no kas muud pole teha. Näiteks ausale tööle minna. Oleks minu teha nõuaksin igalt poliitikult enne "poliitiku ametit" 10 aastat korralikku töökogemust kahes erasektori ettevõttes. Siis tekib iseseisev kogemus ja mõtlemisvõime ning ei pea enam ainult teiste mustamisega silma paistma - saab maailmale hoopis mõne konstruktiivse idee pakkuda!

Anonüümne ütles ...

To anonüümne..

Näed Toobali poisil ei jätku julgustki kommentaaridele vastata, vaevalt, et ta neid poste ise üldse kirjutabki, kopib aga aina Keskerakonna propaganda teksti.

Toomas ütles ...

Väga nõrk!Ei ühtki tõsiseltvõetavat fakti.Killuke siit,tükike sealt.Muinasjuttu juurde ja ongi jutuke koos.
Hale aga äratuntavalt "Keskmeeste" stiil.

Toomas